mm2122

يناير 27, 2016

متى تخرج من الملل الجنسي بالرومانسية؟



قررت بعد قراءتك لمقالة مخرج من الملل الجنسي بالرومانسية ان تحدد يوم مفاجئة لزوجتك تاخذها للخروج تتمشى او تقضى ليلة في فندق مثلا عشان تغير جو معاها بعد ما عرفت ان تغيير الجو مهم جدا للست و بيساعدها للاتصال باحاسيسها الجنسية من جديد و احساسها بانوثتها و مدى اثارتها. و السبب انها عندما تخرج و تغير البيئة المحيطة تتحرر من الشعور بالمسؤلية تجاة منزلها و تجاة اولادها فيساعدها هذا على الاحساس بانوثتها و خروجها من الارتباط عصبيا بالمنزل و المسؤليات و تحرير احاسيسها و مشاعرها. بعد ما عرفت الكلام دة كلة قررت انك تهتم بتغير الجو انت و مراتك كل فرتة على الاقل مرة في الشهر عشان عرفت انك لما تغيرله جو هاتتبسط معاها في السرير عشان بيالها هايكون رايقلك و مركزة معاك اكتر .
لكن الغلطة اللى بيغلطها الرجالة كلهم في هذة الخطوة هو تحديد المعاد المناسب لتغيير الجو .
الرجالة تنتظر لحد ما تشغر ان زوجتهم في حاجة الى ممارسة الجنس . يعنى يسيتنى لحد ما مراتة تكون محتاجة تمارس الجنس و ساعتها يقرر ياخدها و يغير بيها جو. فاكر انة لو راح قبل كدة مش هايكون الموضوع ممتع. بيقول لنفسة لا انا استنى لما هى تهيج عشان لما اروح اعيش حياتى . لو فضلت مستنى لحد ما اثارتها الجنسية تزيد بمرور الوقت بسبب بعدها عن ممارسة الجنس فترة طويلة ، كل اللى هايحصل ان الاوضاع هاتزداد سؤ بينك و بينها و بينها و بين نفسها. كل ما تستنى اكتر حالها يسؤ اكتير. و ممكن تلاقى نفسك مستنى على طول طول الوقت لفترة طويلة منغير ما يكون في اى اظهار منها لحاجتها للمارسة الجنس. و دة لانها نفسيا تعبانة. و رغم انك عارف انها نفسيا تعبانة و محتاجة تغير جو و ممارسة الجنس هاتروقها و تغيير الجو هايساعدها على انها تستمتع معاك في الممارسة الا انها لا تعلم ذلك. الست محتاجة حد بساعدها في اكتشاف احتياجاتها اليويمة و خوض اغوار مشاعرها و احاسيسها و احتياجتها خطوة خطوة لحد ما توصل معاها للى هى محتاجاة و توفرهولها. ساعتها بتكون ممتنة ليك جدا لانك قضيت وقت معاها بتحاول تساعدها في اكتشاف احتايجتها و رغبتها. و بتكون بالنسبة لها اغلى و  اعز انسان و ماتتناش من الدنيا حد غيرك تقضى حياتها معاك. مافيش عند الست اغلى و لا اهم مش رجل يقدر يساعدها و يقف جمبها في كل لحظة من لحظات حايتها. يكتشف معها احاسيسها و مشاعرها و يسمعها و يحس بيها و يقف جمبها و يكون مهتم انها ترتاح نفسيا و جسديا .
الخلاصة عاوز اقولك انك تحدد اليوم و ماتستناش لما تكون مثارة جنسيا. تحديد ليوم و تقولها علية و تاخدها للمكان و كدة دة من اول لاخرة بيغير يومها و يومها للاحسن. و اللى بيحصل الاتى عشان تعرف انك مش محتاج تستنى لما تبقى هى مثارة جنسيا عشان تاخد الخطوة دي :
هاتقولها على المفجأة اللى محضرهالها. هانروح انهاردة نبات في فندق كذا. او نروح السينيما . او نعمل شوبينج عشان خاطرك. او نتمشي في الحديقة اللى بتحبيها.
اللى هايحصل ان زوجتك هاتتبسط جدا من المفاجئة وي و تبدا تحس بخروجها من القلق المرتبطة بة مع ارتباطتها اليومية و مسؤليتها. و تبدا تحس بنفسها كواحدة ست و بجماهل و انوثتها و تروح تحضر نفسها و هى روحها مرحة و تتماكيج و تظبطلك حالها. دى بداية الدخول لعالم اخر و انت معاها .
بعدين تركبوا السيارة هاتلاقيها بدات تحكى معك براحتها و تفضفض لك و تشاركك و تحسسك بيها و باللى بتمر بة و تتكلم عن اللى يخطر على بالها . اللحظة دي مهمة جدا بالنسبالها و تعاملك معاها يحدد طبيعة المتعة اللى هاتحسسها بيها و تحسسك بيها اخر السهرة و لاخر الليل . اللحظة اللى الست بدا تتكلم فيها بتبدا تخرج من اللى هة فية و تدخل جوا نفسها و تتحول انتباها من ان محور انتباها يكون لاولاد و البيت الى انة يكون نفسها و احاسيسها و مشاعرهاو راحتها. استماعك ليها و مشاركتها احاسيسها و افكارها في هذة اللحظة يساعدها على تحقيق احلى و احمل اتصال بينها و بين نفسها و انوثتها و عاطفتها و واحدة واحدة تبدا تكتشف معاك و هى بتتكلم وانت بتسمعها هى حاسة باية و محتاجة باية. هى بتعمل كدة بنفسها بالنيابة عنك بس محتاجاك تسمعلها عشان تساعدها. يعنى بدون اذانك الصاغية مش عاتعرف تعمل كدة لوحدها عشان كدة هى محتجاك . و انت مشكور عاطيتها الفرصة انها تعمل تواصل بينها و بين نفسها و انوثتها و مشاعرها و احاسيسها لما اخدتها للخروج معك و بدات تعطيها اهتمام بالاستماع اليها و هى بتحكى لك و بتفضفضلك .
طالما اعطتك زوجتك فرصة الاستماع اليها و سيبتلها دانك هاتلاقى كل استعداد منها بعد ما تسمعها انها تتلقى منك و تستقبل و ترضى باى كلام جميل يهيئا نفسيا عاطفيا و جنسيا لاى شئ تريدة و بقلب رحب. يعنى هى بتحكى لك و ممتنة انك بتسمعها. انت معطيها اهتمام كبير و مسكر تليفونك و لا يقاطعك خلوتكم احد. تحكى و انت تسمع. وسط الكلام تعطيها تعليقات خفيقة و قصيرة على كلامها عشان و تعليقاتك تكون قصيرة عشان تعطيها فرصة للكلام اكتر منك. بس انت تعليقاتك لازم تكون ذكية . في صفها . تعليقات تحسسها انك حاسس بيها. مش لازم تكون منظقية. مش لازم تكون فيها نصائح. بس اسمعها و حسسها انك حاسس بيها و معاها. بس خليك راجل شقى شوية . يعنى ضحكها كثير . اكتر شئ يريح اعصاب الست و يهديها و يروق لها مزاجها المرح و الضحك. ضحكها و علق تعليقات جنسية وسط تعليقاتك المرحة و تعلسقك على كلامها. و هى بتضحك لما تكون محسسها بقربك منها و احساسك بيها و تعلق تعليقات بسيطة على جمالها و لبسها و شوية تلميحات جنسية و كلة كلام مرتبط ببعضة و بالموضوع الى بتتكلم هى فية هاتلاقيها على ماتوصل المكان اللى رايحينة مع بعض مثارة جنسيا جدا و او ما تدخل من باب الغرفة تكون محتاجة و ليها رغبة شديدة تمارس الجنس معاك طول الليل . و كل اللى الجمال اللى طلعتة منها و كل الانوثة اللى حسستها انها جواها و المشاعر المثارة اللى انت اشعلتها و فتحتلها باب تخرج هاتتفرج عليها في اللحظة دي . و كل ما تتقن الامر و انت في طريقك الى الفندق اثناء استماعك ليها كل ما النتيجة لما توصل الفندق تبقى هايلة.
انا بتكلم وبقول فندق بس هو مش شرط اليوم ينتهى بالبيات في فندق. يعنى ممكن يكوت الحوار اللى بينكم في الطريق الى مطعم او الى نزهة تتمشوا فيها و طول الطريق الى المطعم ا المنتزة بتسمعها و تعلق تعليقات جميلة و طول الوقت و انتوا اعدين مع بعض في المطعم بتاكلوا بتتكلموا مع بعض او و انتوا بتتمشوا في المنتزة بتتكلموا مع بعض لحد ماهى تحس انها عاوزة تروح عشان تنام معاك لانك واحشها اوي و كلامك جننها.
لما توصل للسرير سواء سرير الفندق او سرير بيتكم خلى كل تحركاتك من اول ماتدخل الغرفة لحد ماتخلع ملابسكم انوا الاتنين استعدادا للقاء الجنسي مختلفة عن كل مرة.
الست تحب المفاجئات . تحبك تبقى متلهف عليها و عاوزها بشوق شديد و مش قادر تصبر لحد ما توصل للسيرير او لحد ماتخرج من الحمام او لحد ما تخلص كباية الشاى اللى بتعملهالك في المطبخ .
مثلا و انت داخل الغرفة ماشي وراها تروح ماسكها من وسطها و موجه ضهرها للحيطة بحركة مفاجئة ترفع اديها لفوق  تلزقها في الحيطة و تنزل مص و بوس في شفايفها.
المفجئة دى كفيلة انها تدخل المود و تثار جنسيا بطريقة قوية في لحظات .
تكمل اللى بتعملة فيها و انت محسسها بشغفك و حبك ليها اكنك امام طبق فاكهة متنوع و انت بتاكل فية و انت جعان و مستمتع . هاتاكل بسرعة و هتاخد قطمة من كل ثمرة شوية و بعد كدة هاتروح حاطط الطبق امامك في حجرك و تبدا تركز في ثمرة ثمرة لحد ماتخلص الطبق كلة .
نفس الشئ لو دخلت عليها المطبخ و حسستها انك مش قادر تستنى لحد ماتجيلك و ماديتهاش فرصة لحد ما تعملك كباية الشاى بتاعتك. دخلت عليها من ورا و مسكتها من الحتة اللى تعجبك و ارعتها هدومها في المطبخ و مارست معاها الجنس على ارض المطبخ . هاتكون دى اسعد لحظات حياتها و ارض المطبخ ساعتها هاتكون احلى من سرير ريش نعام.
اليوم دة لازم تطول في المداعبة الجنسية على قد ما تقدر. انت اصلا مجننها و مثيرها من ساعة ماركبتم السيارة لحد ما وصلتم للغرفة . لكن المداعبة تيجي هنا و تفنن فيها و ىعمل حجات باسلوب مختلف و ترتيب مختلف عن كل مرة . يعنى مزمز في كل حتة في جسمها و حسسها بالمزمزة دي لانها لما تحس بيك و انت بتستمتع باكلك لكل حتة في جسمها و واخد وقتك تثار اكتر لاحساسها بجماها و انوثتها و مدى استمتعاك بيها. و هو دة اللى انت عاوزة صح؟ يعنى ماتستعجلش على انك تدخل عشوط و كل ما تتقل كل ماتنول احلى اهات و احلى ردود افعال منها تثيرك اكتر و تعيشك احلى ليلة .
و احلى حاجة في اليوم دة في المداعبات انك تطول زيادة شوية في المص و استعمال لسانك و شفايفك على حلمة صدرها و على البظر في النطقة الموجودة بين شفايف المهبل من فوق.
و داعب الـ G Spot  بتاعتها. عارف لما تيجي تنادى على واحد بصباعك السبابة و تقولة تعالى ؟ ضهر ايدك بيكون موجة لتحت و بطن ايدك باصة لفوق و الاربع اصابع مقفولين و متنيين على بطن ايدك و صباعك السبابة هو اللى مفرود و بيتحرك بحركة يتانا فيها لجوة و يتفرد لبرة و انت بتقولة تعالى . شوف الحركة دى هى الطريقة اللى تحرك بيها صباعك داخل مهبلها و تحك راس صوبعاك و انت بتحركة جواها اكن في حد جوة بتقولة تعالى بس تحك طرف راس صباعك و هو بيتحرك في سقف مهبلها من جوة. هو دة المكان اللى بيكون في الـ G Spot
العب بصباعك بالشكل اللى وضحتة كدة جواها على سقف المهبل . و براحة اضغط على العانة بتعتها و اعملها مساج خفيف في نفس الوقت و انت بتلعب بصباعك جواها . العانة هاتكون تنس شوية مشدودة. املها مساج. و طريها.

0 التعليقات:

إرسال تعليق