mm2122

يناير 27, 2016

العاب جنسية تلعبيها مع جوزك



الالعاب الجنسية ليست المقصود بيها المداعبة اثناء المعاشرة الجنسية . اقصد العاب عادية زي اى اتنين ما بيلعبوا مع بعض عشان يتسلوا و يقضوا وقتهم عشان يعدى و يستمتعوا بة .
بس الجمال في الموضوع انها مع زوجك او مع مراتك ممكن يكون ليها طعمها و شقاوتاها الخاصة الجميلة و اثارتها الجنسية العالية توفر بينكم جو المودة و الحب و الاثارة الجنسية و تجدد يومكم الجنسي تخلية مختلف عن كل مرة .
اللى بيخلى اللعبة تحلى المعاشرة الجنسية كل مرة لما تتلعب قبل المعاشرة بتساعد على اثارة حراراة الاثارة الجنسية بينكم و بتخلى بداية الممارسة مختلفة عن كل مرة و سبب بدايتها و اثارتها مختلف عن كل مرة . فيخلى في المعاشرة كل مرة جمالها اللى مايتنساش.
و لو اتعملت بعد لمعاشرة الجنسية بتكون حلوة اوي اوي لانها بتكون تكلمة للتواصل الروحى بين الطرفين و بتثبت ارتباط الاتنين ببعض و حبهم ببعض و حبهم انهم بقضوا وقت ممتع مع بعض . مش زي كل مرة لما الزوج يخلص يقلب ضهرة و يدى مراتة ضهرة و ينام ولا الموضوع بيكون اداء واجب و الحمد لله لرحقنا نخلص عشان عندنا شغل بكرة الصبح ولا عشان نلحق ننام عشان نصحى الاولاد الصبح للمدرسة. استكمال الارتباط بين الزوجين بعد المعاشرة الجنسية كل مرة على الاقل لمدة ساعتين او تلاتة بيخلى الحب اللى بينهم طعمة حلو جدا جدا جدا . ساعتها لو فى لبعة الزوجين يلعبوها مع بعض بتضيف لمسة جمالية و رومانسية على المعاشرة الجنسية اللى لسة مخلصنها مع بعض من شوية و بتخلى ليها احيانا امتداد و تكملة . يعنى ممكن يكون ماكانش في نية حد فيكم انة يمارس الجنس لتانى مرة بعد المرة اللى لسة مخلصنها مع بعض دلوقتى و تلعبوا اللعبة دي و انتوا لسة مالبستوش هدومكم ، و تبقى جميلة اوي و تثيركم جنسيا واحدة واحدة من جديد و تلاقوا نفسكم جوا بعض تانى بمنغير ما تتوقعوا و بدون مقدمات . فقط حلاوة اللحظة و متعتها اللى بتيجي لوحدها منغير ترتيب و لا تخطيط و جى احلى لحظة ممتعة جنسيا اللحظة اللى تمارس الجنس فيها مع شريك حياتك و انت ماكونتش مخطط لكدة .
امثلة للالعاب الجنسية :
اللعب بالورق – الكوتشينة
الشايب باحكام – اللى يغلب يحكم على التانى حكم مثير جنسيا و ممتع
كوتشينة – عادية – اللى يتغلب يقلع قطعة من هدومة
اللعب بالفاكهة و العصائر :
شوفى جوزك بيحب يشرب اية . مثلا مانجو . اعملى كوب عصير مانجو و اشربوة مع بعض انتو الاتنين. و لما يجي دورك و انتى بتشربي – على افتراض انك مش لابسة هدومك – توقعى العصير عليكي في المنطقة اللى عاوزة جوزك يلحسها . خلى الحركة تبتان غير مقصودة . و اطلبى منة ينضف جسمك بلسانة.
الشيكولاتة :
لو جوزك بيحب الشيكولاتة ادهنى المهبل عند منطقة البظر و الشفتين كلها حتى بين الشفايف بالشيكولاتة و اطلب منة يلحس الشيكولاتة.
تمثيلية مثل الصغار :
فاكرين زمان و احنا صغار كنا لما نجتمع اولاد و بنات مع بعض انت او انتى و بنات العم و الخال و تلعبوا العاب صغار؟
افتكرى هذة الالعاب و العبيها مع زوجك بطريقة جنسية حتى لو ظهرت مضحكة و عيالى جدا هتكون ممتعة جدا .
لعبة دكتور امراض النساء :
طبعا اللعبة  اللى هاذكورها دي ماكوناش بنلعبها مع بعض و احنا صغار بس ممكن تتلعب مع زوجك و هى ان زوجك يمثل دور طبيب امراض النساء الشقى . يكشف عليكي بطريقة مثيرة و انتى سايباة يعمل اللى في نفسة .
العبى دور الممرضة الشقية مع زوجك :
اسئلى زوجك لو في في المستشفى ممرضة حلوة جت كشفت عليك و هى لابسة ميني جيب و صدرها مكشوف هاتحب انها تكشف عليك ازاي و تعمل معاك اية؟ هاتندهشى من الاجابة . اعملى لة اللى في نفسة . خلى بالك منة ماتديهوش فرصة انة يمرض و يتحجز في المسشيات .
لعبة الحس و اربح:
الأدوات : لا تحتاج إلى أيه أدوات  الطريقة : يحاول الزوج تجميع نقاط بلحسه لأماكن مختلفة من جسد الزوجة وهي تحاول منعه من ذلك بدون استخدام اليدين من الطرفين ، طبعاً باختلاف المكان يختلف عدد النقاط  في فترة زمنية محددة وبعد انتهاء الفترة إذا جمع عدد النقاط المتفق عليها يطلب من زوجته طلب تنفذ له اياه وبالعكس إذا ما قدر تطلب هي منه طلب هو ينفذ لها اياه وطبعاً راح يكون الطلب جنسي  توزيع النقاط :الشفتان 5 نقاط
الصدر 10 نقاط
العضو التناسلي 25 نقطة  الأرداف 10 نقاط
الرقبة 5 نقاط
القوانين :
يحاول الزوج لحس جسد الزوجة ضمن الوقت المحدد
تحاول الزوجة منعه من اللحس بواسطة الهرب أو المنع  لا يجوز استخدام اليدين (يفضل وضع اليدين خلف الظهر) في حال استخدام اليد من قبل الزوج تخصم منه خمس نقاط وفي حال استخدام اليد من قبل الزوجة في حال تضاف خمس نقاط للزوج
لا يجوز لحس المنطقة الواحدة مرتين متتاليتين
 
 
تجميع 100 نقطة في خمس دقائق
ملاحظات :
 
 
يحدد منطقة معينة للعب
 
 
ممكن أنه اللعبة تكون فوق السرير
لعبة الحلاق :
الزوجة تحلق لوزجها شعر العانة . انتبة من محاولة ازالة الشعر من على الخصيتين ظز لا داعى لة. اتركية للزوج.
الزوج يلعب دور الحلاق و يحلق للزوجة شعر العانة او العانة و المهبل معا . اللمس و استخدام المعجون اثناء الحلاقة يثير الزوجة كثيرا.
الثواب و العقاب :
اذا كنتى تحبين الضرب على المؤخرة و المعاملة العنيفة شوية اللى نحسسك ان جوزك حمش  ممكن تمثلى دور الغلطانة او ينتهز زوجك فرصة غلط في الكلام في اي شئ او اى فعل و يبدا يقلعك يضربك على المؤخرة و هو بيضرب يبدا يقلعك هدومك حتة حتة من نحت . بعدها يضرب و يبوس الحتة اللى ضربها . بعد ما تثاري جدا من كثرة الضرب و البوس ممكن يبدا يدخل صوابعة بالراحة في المهبل . و بعدين كملوا.
ممكن تطبيق نفس طريقة الضرب على الثدى .
تحذير للزوج
من ضرب الزوجة على وجهها . لا تضربها على وجها اثناء المداعبة الا اذا تاكدت ان ذلك يثيرها جنسيا . لان بعض الزوجات ممكن تشعر بالاهانة من كدة.
الضرب بيكون مش جامد. و لما تزود قوة الضربة تكون على اتصال بزوجتك و احسسها. الاول بالراحة بعدين تجمد الضربة واحد واحد بارتفاع اثارتها. لا تضرب بقوة فجئة لانها ممكن تبكى . انت بتضرب عشان تثيرها ، ضرب الاثارة بيكون ضرب بحنية و قوتة بتعلى بمرور الوقت مابتبقاش عالية من البداية .
لو زوجتك مابتحبش الضرب لا تحاول التجربة معها اساسا
للزوجات – بعض الازواج لا يحبو ان زوجاتهم تستعمل الايد بعنف معهم. يعنى في واحد ممكن تضرب جوزها على وشة بالقلم على سبيل المزاح. في زوج يقبل و في زوج لا يقبل. خلى بالك تاكدة ان زوجك بيحب او مابيحبش كدة. ممكن الزوج يكون مابيحبش الست اللى تضربة بالبوكس في كتفة . ممكن الزوج مايجبش الست الى تستعمل ايديها بعنف من الاساس و بيحس بقلة انوثتها لو عملت كدة. في زوج تانى ممكن يثار جنسيا لو مرتة عمل كدة . خلى بالك جوزك من انهى نوع.
المساج :
اكنك روحت لمتخصص في المساج و يعملك مساج بالزيوت براحتك في المناطق اللى تحبيها.
الزوج معصوب العينين او الزوجوة معصوبة العينين :
فاكرين زمان لعبة الاستغماية لما واحد يغمى عينة بمنديل و و يتحرك في المكان حولين نفسة يدور على واحد يمسكة و  لما يمسكة يكسب ؟
العبوا اللعبة دي و  انتوا لابسن الهدوم. و اللى يمسك التانى مرة يخلع لة جزء من ملابسة و التانى يحالو يمنعة . لما يقدر يخلع الجزء الاول يبدل الدور و يحاول التانى يوصلة و هو معصوب العينين و لما يمسكة يخلعة قطعة من ملابسة.
ارقصى لزوجك :
رقص الزوجة معروف. لكن اذا كان يثير الزوجة ان يرقص الزوج لها و هو بيخلع ملابسة على لحن غربي و يتقبل دة اقنعية انة يعملك كدة. و اضحكوا.
العبى دور الخدامة الشقية :
البسى قميص نوم قصير على مزاج جوزك و بدون انر وير . امسكى فرشة تنضيف و اسئلى جوزك عاوزنى انضف فين يا سيدي. ممكن يطلب منك انك تطلعى تنضفى الرف اللى فوق و انتى عارفة هو هايعمل اية ساعتها. ممكن يطلب منك انك نزلى تجيبي شئ واقع على الارض. اللى يطلبة في مخيلتة اعملية .
دور الشرطى :
اطلبي جوزك يمثل دور الشرطى اللى بيقبض على واحدة ست و بيفتشها عشان يشوف معاها ممنوعات ولا لأ . و سيبية يفتش .
العبي دور المدرسة المثيرة :
البسى لة نضارة و هدوم قصيرة و امسكى عصاية و اعيلة درس على مزاجك. و شوفى رد فعلة . و اللى مايعجبوش يعترض علية . و شوفية هايعترض ازاي.
ملحوظة :
افضل طريقة للعب في الادوار المذكورة في الاعلى انها تكون مفاجئة من الزوج للزوجة او مفاجئة من الزوجة للزوج. يعنى مش هاتعرفى مثلا تقولى لجوزك تعلى نلعب المدرسة الشقية، انتى تلبسي اكنك مدرسة و تدخلى على جوزك بالعصاية و تهزرى معاة و انتى بتضحكى و تطلبى منة يسيبك تعملى اللى انتى عاوزاة و و لما يشوفك بتهزرى يضحك و يندمج معكى و تتقلب و تبقى ضحك و فرفشة و اثارة و سكس. يعنى المسئلة مش بالاتفاق. ممكن تيجي في يوم م تقولى لجوزك عندى انهاردة تنضيف في غرفة النوم او في الشقة و العيال مش موجودين و محتاجة مساعدتك. و تبدئى تلعبي معاة لعبة الخدامة الشقية . تفاجشية بلبسك و ادلعى علية و اطلبي منة تحب انفصلك انهى حتى في الاوضة الاول يا سيدى. و هكذا في جميع الادوار.
الخترع لعبتك بنفسك :
كل واحد منا رجل او ست لة مخيلاتة الجنسية الخاصة بة شخصيا. فاكرين المقالة بتاعة تشجيع الازواج على عمل حوار جنسي كل واحد فيهم يحكى للتانى عن اللى بيحبة و اللى نفسة فية و اللى عجبة لما التانى عمل هيك و هيك و كان نفسة يعمل هيك و لو كان طول في دة كان اتمتع اكتر و نفسة التانى يعمل الحركة دي المرة الجاية ؟ اضف لحوارك مع زوجك مناقشة عن الخيالات الجنسية الخاصة بيكي و بة . اتكلموا مع بعض بصراحة و احكى لة من غير خجل و اسئلية . قولى لة على اللى دايما يثيرك جنسيا ؟ اللى كان بيثيرك جنسيا قبل الزواج و  انتى بنت. متاتخافيش انك تحكى مع جوزك في حلجة زي كدة . و اسئلية عن اللى كان نفسة يعملة  ومعاملوش و هو صغير قبل ما يتجوز. بعد البلوغ مباشرتا بتكون في اثارة جنسية عالية جدا عند البنات و الولاد. و بيكون في خيالات جنسية بعضها مش منطقى . اكتشفى الخيالات الجنسية الغير منطقية مع زوجك و اتكلمى معاة عنها و اقلبيها و حطيها في شكل لعبة تلعبوها مع بعض. دة بيرجع الاقثارة القديمة و يرح الطرفين . يخرج الكبت الجنسي اللى كان عندكم انتم الاتنين و يحببكم في بعض . لانكم بتريحوا بعض و كل واحد فيكم كاشف روحة للتانى. مش جسدة فقط. و شوفى اللى كان في خيالة و ماعرفش يعملة دة ممكن انتى تعملية معاة ولا لا في شكل لعبة مرحة بينك و بينة.
و ماتنسيش تعلمى جوزك اللعبة اللى عاوزاها. قولى لة على الدور اللى عاوزاة يلعبة معاكى. اتركى العنان لمخيالاتك الجنسية .

0 التعليقات:

إرسال تعليق